B2B-Case
Artoah
DEZE CAMPAGNE IN HET KORT
- Leadgeneratie
- Budgetvriendelijk
- Unieke LinkedIn-tool
- LinkedIn-posts
- Copywriting
- Rapportage
Nood aan allround ondersteuning voor alles wat te maken heeft met jouw vzw? Artoah stapt mee in het verhaal van je vzw en ondersteunt met een sterk administratief en juridisch kader. Met de unieke visie van je vzw voorop!
Artoah zocht een partner die voor leadgeneratie kon zorgen. En dit op een budgetvriendelijke manier. De uitdaging van dit project zat ‘m in het bereiken van vzw’s en bewust maken van de diensten van Artoah.
Na een productieve brainstormsessie werd al snel duidelijk dat LinkedIn dé place to be was voor deze campagne. Om de doelgroep te bereiken, stuurden we connectieverzoeken uit met een persoonlijk bericht. Dit allemaal geautomatiseerd, dankzij onze unieke LinkedIn-tool. Groot voordeel voor de klant: hier komt géén advertentiebudget aan te pas. Budgetvriendelijk, met andere woorden.
Gedurende één maand werden er ca. 700 connectieverzoeken uitgestuurd richting de specifieke doelgroep. Hieruit werden 23 leads verzameld. Mooi resultaat, wetende dat dit een zeer budgetvriendelijke campagne was.