B2C-Case
De Raammeester
DEZE CAMPAGNE IN HET KORT
- Optimalisatie webdesign
- Ontwikkelen huisstijl
- Meer sales
- Social media posts
- Social media ads
- Inspiratiegids
In hun streven naar een betrouwbare partner te zijn in ramen en deuren, kon het marketingverhaal van De Raammeester niet ontbreken. Reeds zeven jaar lang, leveren ze ramen, deuren, zonwering, rolluiken en garagepoorten aan talloze klanten, altijd met de focus op kwaliteit, duurzaamheid en vakmanschap. Deze principes dienen als helder glas gecommuniceerd te worden naar de buitenwereld om hun merkimago te versterken.
De markt in het vakgebied van ramen en deuren is tegenwoordig erg competitief van aard. Opvallen in deze concurrerende sector is dus zeker een uitdaging – maar eentje die De Raammeester samen met de hulp van Conceptic graag aanging. In lijn met hun huisstijl wenste dit toonaangevend bouwbedrijf zich on- en offline te onderscheiden.
De social media-pagina’s van De Raammeester verrijken we wekelijks met een social media-post op Instagram en Facebook. Hierin wordt zowel hun aanbod, bedrijfsprincipes als diverse projecten belicht. Een website-optimalisatie heeft het online verhaal compleet gemaakt. Bij Conceptic mochten we ons ook ontfermen over het offline hoofdstuk – met als eerste troef de ontwikkeling van autobestickering, naadloos in lijn met hun huisstijl. Bovendien verwerkten we hun diensten en producten in hét creatieve portfolio: een inspiratiegids!
Tegenwoordig geniet De Raammeester van een krachtige online aanwezigheid, gecombineerd met een effectieve offline vertegenwoordiging. Door beide verhalen te integreren en naar een hoger, consistent niveau te tillen, wordt de herkenbaarheid en betrouwbaarheid versterkt, wat de groei van de naamsbekendheid ten goede komt.
Wij ervaren de samenwerking en de communicatie met Conceptic heel vlot. Wij hebben een bepaalde visie, een stijl die zijn heel mooi overnemen van ons. Dat kan je goed merken aan de posts en op de website is het heel duidelijk zichtbaar en het is eigenlijk net dat wat we willen.