Conceptic-Marketing-Webdesign-Cases-NutriVida

B2C-Case

Nutrivida

DEZE CAMPAGNE IN HET KORT

0
Maanden
0
Conversies
0
in return per uitgegeven euro

Een boost in sales

Meer sales genereren door middel van Google Ads? Dat was de vraag van Nutrivida, een onafhankelijke Belgische distributeur van Herbalife producten. Vaste klanten kwamen al regelmatig terug. Door middel van doeltreffende advertenties op Google wilden ze echter een nieuw publiek aantrekken. En of dat gelukt is! We verhoogden hun verkoopcijfers aanzienlijk.

  • De uitdaging

    De Herbalife producten zijn al jarenlang erg populair. Nutrivida kwam daarom bij ons langs, op zoek naar een manier om hun sales op een efficiënte manier te boosten. En dat hoef je ons geen twee keer te vragen! We sloegen meteen de handen in elkaar om Nutrivida letterlijk en figuurlijk naar de top te brengen.

  • Een klantgerichte aanpak

    Al snel waren we overtuigd van hoe we deze uitdaging zouden aanpakken. Het antwoord lag bij Google Ads! Deze online advertenties zijn buitengewoon doeltreffend. En dit vooral bij het bereiken van een publiek dat reeds gekend is met de producten die een bedrijf aanbiedt. Nutrivida zou hierdoor meteen zichtbaar worden voor de internetbezoekers met een gezonde interesse in Herbalife. Het resultaat? De sales vlogen de lucht in!

  • Het resultaat

    De Google advertenties wierpen zeker en vast hun vruchten af. Op 5 maanden tijd werden er maar liefst 542 conversies gerealiseerd. Dit zorgde ervoor dat Nutrivida €49,64 in return kreeg voor elke uitgegeven euro. De impact van Google Ads op Nutrivida's rendement is dus onmiskenbaar. Van een succesvolle campagne kunnen we dus zeker spreken!

Ontdek meer succesverhalen