B2C-Case

Patrick Janssen

DEZE CAMPAGNE IN HET KORT

Een totaalpakket voor Patrick Janssen

Voor het schrijven van het marketingverhaal van Interieurarchitekt Patrick Janssen, hanteren we dezelfde vertrouwde filosofie als waar hij bekend om staat. Deze is persoonlijk, op maat van de klant en voordelig. Want net zoals een interieur zorgvuldig ontworpen moet worden op basis van de klantbehoeften en -voorkeuren, leggen we ook de marketingaanpak naadloos in lijn met de bedrijfsfilosofie van onze klant.

  • De uitdaging

    Patrick Janssen heeft al tientallen jaren ervaring in interieurontwerp, waarbij hij  reeds 15 jaar een eigen bedrijf leidt. Het ontbrak hem enkel nog aan een uniek logo en een consistente social media-aanpak om zijn naamsbekendheid te vergroten. Daarnaast merkte hij dat ook zijn website een optimalisatie behoefde. Hiervoor wendde hij zich tot de expertise van Conceptic om hem te begeleiden.

  • Een klantgerichte aanpak

    De samenwerking met Patrick Janssen begon met het herontwerpen en optimaliseren van de website. Bezoekers kunnen nu eenvoudig zijn website online vinden en genieten van een positieve gebruikerservaring. Omdat de samenwerking soepel verliep en er een goede klik was, ontwikkelde we ook een uniek en strak logo waarin zijn initialen duidelijk naar voren komen. Bovendien plaatsen we maandelijks een social media-post op Facebook, Instagram en LinkedIn waarin we zijn projecten en de kwaliteiten van zijn diensten uitlichten.

  • Het resultaat

    De marketinginspanningen leverden zeker resultaat op, met een toename van de zichtbaarheid op zowel de resultatenpagina als op social media. De huisstijl en bedrijfsfilosofie van Patrick Janssen worden nu naadloos weerspiegeld in al zijn communicatie. Dit leidt tot consistentie, vertrouwen en herkenbaarheid.

Patrick Janssen aan het woord

Woorden van onze klant

De samenwerking met conceptic, dat verloopt heel vlot. Ze zijn makkelijk bereikbaar en direct. Vanaf het eerste contact had ik al het gevoel van ‘kijk, dat zijn serieuze mensen, down-to-earth’. Er was meteen een goede klik en ze hebben al mijn verwachtingen kunnen waarmaken.

- Patrick Janssen

Ontdek meer succesverhalen