Tevreden klanten met een heerlijke lunch

B2B-Case

Luxalad

DEZE CAMPAGNE IN HET KORT

0
Maanden
0
Leads
0
Per lead

Gezond groeien na
gericht targeten

“The luxury of designing your own salad.” Of hoe een snelle hap niet altijd ongezond moet zijn. Want daar is Luxalad hét bewijs van. Hier kan je zelf een héérlijk gezonde maaltijd samenstellen. Met vestigingen in België, Spanje en Zwitserland kan je gerust stellen dat Luxalad stilaan Europa verovert met een uniek concept.

  • De uitdaging

    Franchisenemers zoeken, dát was de opdracht die we meekregen van Luxalad. Een hele uitdaging. Mensen zoeken die ervoor openstaan om een franchise te starten, is een erg specifiek gegeven. Onmogelijk? Dat staat niet in ons woordenboek.

  • Een klantgerichte aanpak

    Geen betere tool dan onze unieke LinkedIn-tool om deze campagne aan te vatten. Na een uitgebreide brainstormsessie hadden we een specifieke doelgroep voor ogen en gingen we aan de slag. In combinatie met contentcreatie was deze aanpak een schot in de roos.

  • Het resultaat

    Liefst 19 potentiële franchisenemers werden dankzij onze gerichte aanpak gevonden. Met deze mensen werd dan ook een meeting ingepland. Aangezien onze actie zulke sterke resultaten opleverde, werd er nadien ook naar investeerders gezocht via onze unieke LinkedIn-tool. Ook hier bleven resultaten niet lang uit.

Ontdek meer succesverhalen