B2B-Case
QCleaners
DEZE CAMPAGNE IN HET KORT
- Ontwikkelen huisstijl
- Herkenbaarheid
- Social media posts
- LinkedIn-tool
- B2B-aanpak
- 27 leads in 2 maanden
Wie kiest voor Qcleaners, kiest voor een schoonmaakpartner die onderscheidend is van de concurrentie. Kwaliteit en een uitstekende service zorgen ervoor dat Qcleaners, gevestigd in Lommel, dé revelatie is in de schoonmaakbranche.
Bedrijven die de diensten van Qcleaners konden gebruiken proactief benaderen: dáár ging het om. B2B-leads verzamelen is niet altijd evident, maar onze specialisten wisten er wel raad mee. Het medium bij uitstek om deze B2B-leads te verzamelen, is LinkedIn.
Onze unieke LinkedIn-tool kwam ook bij deze campagne als geroepen. Door te targeten richting de specifieke doelgroep én hen waarde te tonen via content op sociale media, werd er ook op de langetermijnrelatie ingespeeld.
Dankzij onze LinkedIn-tool behaalden we maar liefst 763 klantcontacten. Deze contacten bevinden zich intussen in het persoonlijke netwerk van de klant, waardoor deze ook in de toekomst van waarde kunnen zijn. Het aantal effectieve leads? Liefst 27 in 2 maanden. Daar kwamen nog eens 49 potentiële leads bij. Ook de bedrijfspagina op LinkedIn plukte de vruchten van dit succes, met 170 extra volgers uit de juiste doelgroep.