Bjorn en Vicky van Younit, klant van Conceptic

B2C-Case

Younit

DEZE CAMPAGNE IN HET KORT

0
Projecten
0
Studenten
0
Per lead

Online en offline expertise

Op zoek naar een job die écht bij jou past? En wanneer het voor jou uitkomt? Younit to the rescue. Dit jong en bloeiend bedrijf biedt een uitgebreid gamma aan van verschillende (dag)jobs op evenementen.

  • De uitdaging

    “De noden van Younit begrijpen en deze uitspelen op de sociale media.” Met die boodschap nam Younit contact op met ons. De huisstijl stond nog niet op punt en er was geen consistentie in de posts. Dit probleem vertaalde zich ook naar de offline communicatie.

  • Een klantgerichte aanpak

    Na meerdere brainstormsessies werd er een huisstijl ontwikkeld die herkenbaar is én persoonlijkheid uitstraalt. De opvallende paarse en oranje kleuren spelen hier een belangrijk aandeel in. Naast het wekelijks plaatsen van content om de zichtbaarheid te verhogen, werden er ook Facebook- en Instagramadvertenties gemaakt om studenten aan te trekken. Uiteraard worden deze advertenties maandelijks geoptimaliseerd of vernieuwd.

  • Het resultaat

    De advertenties gericht naar studenten lopen ook vandaag nog steeds als een trein. Met een gemiddelde kost per lead van €7,79 leverden we al 79 studenten aan. Dit, in aanvulling met de wekelijkse content, zorgt ervoor dat Younit ook online een sterk merk uitbouwt. Een merk dat vertrouwen uitstraalt.

Offline communicatie

Ook op vlak van offline communicatie mochten we onze expertise tonen. Affiches, raambestickering, autobestickering, ledboardreclame en visitekaartjes: we did it all.

Younit aan het woord

Woorden van onze klant

Super vlotte en toffe samenwerking! Meetings zijn luchtig, grappig en heel zeker erg nuttig. Onze socials doen het goed en zien er tof uit. Ze begrijpen zeker en vast waar onze noden liggen en behouden onze huisstijl. Top!

- Vicky Vanherf

Ontdek meer succesverhalen